Napęd nasadowy TSE 5.24-25,40WS 230V NES SK T801 Gfa Elektromaten nr kat. 14400789 ZESTAW TOTMAN
2 400,00 PLN / szt.
Cena netto: 1 951,22 PLN / szt.
Cena netto: 1 951,22 PLN / szt.
szt.
Kod produktu: | B24F02-GFA-14400789 SET |
Producent: | Gfa Elektromaten |
Zastosowanie: | Napędy centrale akcesoria. |
Produkt dostępny
Ilość w magazynie: 2 szt.
Informacje o wysyłce
Sprawdź szczegóły »
*Zamówienia (opłacone lub za pobraniem) złożone do godz. 14:00 wysyłane są tego samego dnia. Obowiązuje w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
Formy płatności
Sprawdź szczegóły »
Formy dostawy
Sprawdź szczegóły »
Współpraca B2B
Sprawdź szczegóły »
Napęd TSE 5.24-25,40WS NES SK T801 Gfa Elektromaten
ZESTAW TOTMAN 230V
Napęd do bram sekcyjnych z wyważeniem nie wymagających automatycznego zamykania.
Operator za pomocą pulpitu sterowniczego "GÓRA-STOP-DÓŁ" obsługuje bramę kontrolując przestrzeń w jej obszarze pracy.
Zestaw zawiera:
- napęd nasadowy TSE 5.24-25,40; 24min-¹; 1N~230V; 0,37kW; 50Nm
- zespół 2 mechanicznych wyłączników krańcowych NES
- centralę sterującą T801
- przyciski sterownicze GÓRA-STOP-DÓŁ z okablowaniem do napędu 5mb
- mechanizm awaryjnej obsługi ręcznej typ SK z łańcuchem 4mb
- elementy montażowe
Parametry techniczne:
- napięcie zasilania 1N~230V
- częstotliwość robocza 50Hz
- moc silnika 0,37kW
- typoszereg przekładni KG50
- średnica wału 25,4mm (1")
- maksymalny ciężar bramy 2500N
- zdawczy moment obrotowy 50Nm
- zdawcza prędkość obrotowa 24min-¹
- maksymalny moment oporowy 200Nm
- maksymalna liczba załączeń na godzinę 12h-¹
- zaciski do sygnalizacji pozycji OTWARTEJ
- zaciski do dodatkowych elementów bezpieczeństwa X2
- zaciski do podłączenia dodatkowych elementów sterowniczych X5
- wymiary zewnętrzne napędu szer. x wys. x gł.: 121mm x 401mm x 245mm
- stopień ochrony IP54
- dopuszczalny zakres temperatur: -10°...+40°C
Funkcjonalność:
- wybór trybu pracy napędu czuwakowy/impulsowy OTWIERANIE
- przyciski sterownicze GÓRA/STOP/DÓŁ
- wejście bezpieczeństwa X2
- sygnalizacja brama OTWARTA max 24V DC 0,2A
- regulacja wyłączników krańcowych bezpośrednio w napędzie
- obsługa awaryjna napędu za pomocą przekładni łańcuchowej