Wycofany z produkcji - Napęd osiowy nasadowy WA400 16U/min 80Nm 400V zestaw z centralą A445 i SKS Hormann
Kod produktu: | A18F01-HR-A445-16U-SKS |
Producent: | Hormann |
Zastosowanie: | Napędy centrale akcesoria. |
Produkt niedostępny
Ilość w magazynie: 0 szt.
Informacje o wysyłce
Sprawdź szczegóły »
*Zamówienia (opłacone lub za pobraniem) złożone do godz. 14:00 wysyłane są tego samego dnia. Obowiązuje w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
Formy płatności
Sprawdź szczegóły »
Formy dostawy
Sprawdź szczegóły »
Współpraca B2B
Sprawdź szczegóły »
Napęd osiowy nasadowy WA400 zestaw z centralą A445 i SKS Hormann
Zestaw do bramy segmentowej Hormann zawiera:
- napęd osiowy WA400; 16U/min; 3~400V; 0,35kW; 80Nm
- centralę sterującą A445 z okablowaniem systemowym do napędu
- zabezpieczenie krawędzi dolnej SKS
- zabezpieczenia poluzowanych lin
- przewód sieciowy 3N~400V z wtyczką CEE
- awaryjny napęd NHK z łańcuchem obsługi ręcznej
- zestaw montażowy napędu
- adapter wału napędowego 25mm/40mm
Parametry techniczne:
- napięcie zasilania: 3N~400V, PE
- częstotliwość robocza: 50 / 60 Hz
- napięcie sterownicze: 24V DC
- zasilanie dla urządzeń zewnętrznych: 24V DC; 500mA
- wtykowy system łączący do akcesoriów systemowych (AWG, SKS, FOTO itp.)
- wtykowy system łączący do dodatkowych płytek elektroniki (położenia krańcowe, sygnalizacja)
- zaciski śrubowe do podłączenia dodatkowych elementów sterowniczych (radia, pulpity, itp.)
- obudowa sterowania z tworzywa szer. x wys. x głęb.: 200mm x 300mm x 120mm
- stopień ochrony IP44
- dopuszczalny zakres temperatur: -20°...+60°C
Funkcjonalność:
- wybór trybu pracy napędu czuwakowy/impulsowy ZAM/OTW
- regulacja i ustawienia parametrów z poziomu operatora
- ograniczenie siły w kierunku otwierania i zamykania bramy
- podwójny wyświetlacz siedmiosegmentowy do wyświetlania komunikatów bieżących
- diagnostyka i pamięć błędów
- licznik konserwacyjny i całkowitych cykli pracy
- miniaturowy zamek do ustawienia reakcji sterowników
- zintegrowane przyciski sterownicze GÓRA/STOP/DÓŁ
- obsługa awaryjna napędu za pomocą przekładni łańcuchowej