Zakończenie sprężyny dopasowane do czopów typu Hormann w bramach przemysłowych
60,00 PLN / szt.
Cena netto: 48,78 PLN / szt.
Cena netto: 48,78 PLN / szt.
szt.
Kod produktu: | VPA-Gięcie typ Hormann Przemysł |
Zastosowanie: | Bramy segmentowe, przemysłowe Hormann |
Produkt dostępny
Ilość w magazynie: 664 szt.
Informacje o wysyłce
Sprawdź szczegóły »
*Zamówienia (opłacone lub za pobraniem) złożone do godz. 14:00 wysyłane są tego samego dnia. Obowiązuje w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
Formy płatności
Sprawdź szczegóły »
Formy dostawy
Sprawdź szczegóły »
Współpraca B2B
Sprawdź szczegóły »
Zakończenie sprężyny dopasowane do czopów typu Hormann
Parametry techniczne:
- usługa dla sprężyn o średnicy wewnętrznej 95mm i 142mm
- zagięcie drutu na zewnętrzną
- zakończenie wykonane z dwóch stron sprężyny
Zastosowanie:
- brama przemysłowa Hormann
- do czopu stożka sprężyny z zaciskiem sprężyny
Sprężyna nie zawiera czopów stożków i zacisków sprężyny - elementy należy przełożyć ze starej sprężyny.
PerfektSklep nr kat. U-HR-P
Jak rozpoznać zakończenie Hormann (przemysłowe)?
30-11-2022
Jak rozpoznać sprężynę do bram przemysłowych Hörmann? Dowiesz się poniżej!
Wał ma 40 mm.
Zakończenie sprężyny jest odgięte o 90° na długość około 2 cm.
Do czopa przykręca się zacisk sprężyny.
Czopy są uniwersalne dla sprężyn prawoskrętnych i lewoskrętnych.
Zakończenia wybranych producentów
07-11-2022
Chcesz dobrać sprężynę?Koniecznie zwróć uwagę na jej zakończenie!
GARAŻOWA, typu:- Hörmann (zakończenie wygięte o 180°),- Normstahl (zakończenie zagięte do środka sprężyny),
PRZEMYSŁOWA, typu:- Hörmann (krótkie zakończenie wygięte o 90° na zewnątrz),- Crawford (długie zakończenie wygięte na samym końcu o 90°).
Jak rozpoznać zakończenie sprężyny?
24-10-2022
Jak rozpoznać zakończenie sprężyny? Już tłumaczymy!
Sprężyny na wał calowy są zakańczane czopami uniwersalnymi i zakładamy je od razu na sprężynę. Taka sprężyna jest gotowa do montażu na bramie.
Zamienniki sprężyn Hörmann, Crawford, Assa Abloy, Normstahl, Siebau zakańczamy odpowiednio pod czop producenta, który należy przełożyć ze starej sprężyny.